Są w środowisku biznesowym niepisane reguły zachowania w relacjach partnerskich pomiędzy korporacjami i ich klientami oraz współpracownikami. Zasady te dotyczą wzajemnego okazywania sobie szacunku, zachowania profesjonalizmu, a także wyrażania wdzięczności i dbania o dobre stosunki między stronami.

Programy lojalnościowe, drobne podarunki, rabaty na towary i usługi, to najpopularniejsze z form podziękowania partnerom biznesowym i klientom, a także sposób na podtrzymanie relacji z firmą i utrzymania pozytywnej, motywującej do dalszej współpracy atmosfery. Tego typu zwyczajowe zachowania mogą jednak łatwo zostać ocenione, jako próby manipulacji i łapówkarstwo.
Knowledge Platform wyszła naprzeciw wszystkim zagubionym pracownikom firm, którzy obawiają się przekroczenia cienkiej granicy między uprzejmym przyjmowaniem i darowaniem prezentów, zniżek oraz usług swoim partnerom biznesowym, a przyjmowaniem łapówek i popełnieniem przestępstwa. Dla wszystkich zainteresowanych, Platforma udostępniła szkolenie e-learningowe, składające się
z dwóch modułów. Część pierwsza szkolenia dotyczy zasad związanych z przyjmowaniem prezentów i ofert od partnerów, część druga natomiast dotyczy ich przekazywania.
Szkolenie dostępne jest 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu i zawiera szczegółowy oraz przystępny opis tego, czym jest łapówka i jak odróżnić ceniony w biznesie partnerski gest od próby wpływu na pracowników firmy poprzez oferowanie darmowych dóbr i usług. Po demo tego niecodziennego, a jednak tak potrzebnego szkolenia można zgłosić się pod adres e-mail producenta crosenkranz@knowledgeplatform.com.