Meble do call center
Komfort w call center, a rezultat wykonywanej pracy
Praca w call center jest bardzo często lekceważona, toteż niewiele osób spoza branży dostrzega trudy związane z tym zajęciem. Bywa, że pracownikom przychodzi pracować w niezbyt niekomfortowych warunkach, bo przecież zwykłe drewniane krzesło po ośmiu godzinach często kojarzy się już nie tyle z meblem, co z narzędziem tortur. Bolące plecy nie sprzyjają kontaktom z klientami i znacznie utrudniają przedstawianie oferty w sposób możliwie najbardziej zachęcający.
Każdy rozsądny pracodawca powinien zatem zadbać o to, żeby meble do call center były możliwie najwygodniejsze, bo pracownik realizujący swoje zadania w komfortowych warunkach to pracownik o wiele bardziej wydajny, zadowolony i przy okazji milszy dla osób, z którymi przyjdzie mu rozmawiać przez telefon. Kilka wygodnych foteli, solidne biurka… To prozaiczna, ale z całą pewnością warta uwagi inwestycja, która zapewnia stronom obopólne korzyści, bo komfort prędzej czy później znajdzie odzwierciedlenie w wynikach pracy i to w naprawdę istotnym stopniu.