|  | 

Blog

Meble do call center

Komfort w call center, a rezultat wykonywanej pracy

Praca w call center jest bardzo często lekceważona, toteż niewiele osób spoza branży dostrzega trudy związane z tym zajęciem. Bywa, że pracownikom przychodzi pracować w niezbyt niekomfortowych warunkach, bo przecież zwykłe drewniane krzesło po ośmiu godzinach często kojarzy się już nie tyle z meblem, co z narzędziem tortur. Bolące plecy nie sprzyjają kontaktom z klientami i znacznie utrudniają przedstawianie oferty w sposób możliwie najbardziej zachęcający.
Każdy rozsądny pracodawca powinien zatem zadbać o to, żeby meble do call center były możliwie najwygodniejsze, bo pracownik realizujący swoje zadania w komfortowych warunkach to pracownik o wiele bardziej wydajny, zadowolony i przy okazji milszy dla osób, z którymi przyjdzie mu rozmawiać przez telefon. Kilka wygodnych foteli, solidne biurka… To prozaiczna, ale z całą pewnością warta uwagi inwestycja, która zapewnia stronom obopólne korzyści, bo komfort prędzej czy później znajdzie odzwierciedlenie w wynikach pracy i to w naprawdę istotnym stopniu.

meble-do-call-center

ABOUT THE AUTHOR

Podobne wpisy:

  • Miękka kanapa rozkładana – dlaczego tak wiele osób je wybiera?

    Miękka kanapa rozkładana – dlaczego tak wiele osób je wybiera?

    Jak sam tytuł wskazuje w tym artykule zastanowimy się dlaczego tak wielu ludzi wybiera miękkie kanapy rozkładane i czemu właściwie cieszą się aż taką popularnością? Wydaje się, że na popularność tego mebla wpływ bez wątpienia ma jego multifunkcjonalność. Kanapa rozkładana to nie tylko szerokie i wygodne siedzisko co najmniej dla dwóch osób, ale również mebel,

  • Obrót nieruchomościami

    Obrót nieruchomościami

    Te dwa słowa słyszy się zdecydowanie bardzo często. Nieraz można usłyszeć w telewizji informacje, że ceny mieszkań drastycznie wzrosły, bądź też spadły, co zdarza się jednak bardzo rzadko. Nie należy się tym jednak przerażać. Ceny mieszkań prywatnych właścicieli zazwyczaj stoją na takim samym poziomie. Warto więc dokładnie zastanowić się wcześniej, czego potrzebujemy, jeśli to akurat